בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

חורף בגני הטבע ת"א – שבת פתוחה לכל המשפחה

פרטים נוספים אודות האירוע


החל מחודש ינואר 2020 – יגבה תשלום של 10 ש"ח לאדם עבור השתתפות בפעילות

גני יהושע ובינ"ה התנועה ליהדות חברתית שמחים להזמינכם לשבת פתוחה לכל המשפחה בגן הבוטני שבגני הטבע, עם פעילות מתחלפת בכל שבת: סיורים, סיפורים, יצירה ופעילות חקלאות עירונית לכל המשפחה. ​גשם גשם בוא נראה כיצד השפיעו הגשמים על הגן אין בריכת החורף מתמלאת ואיך העלים נהפכים לקומפוסט. נלמד יחד, איך הזרעים מגיבים לגשם ונלמד מחוני המעגל איך לבקש גשמים  הכניסה חופשית בהרשמה מראש מספר המקומות מוגבל. הפעילות מתקיימת בשלושה סבבים, נא להירשם לפעילות לפי השעה הרצויה.  בין השעות 09:30 – 12:30

תל אביב אירועים חינם

תל אביב אירועים חינם הינו מוסד של אגף התרבות בעיריית תל אביב, העיר ללא הפסקה מפעילה מערך של אירועים חינמיים הפתוחים לכלל התושבים בארץ, לא רק לתושבי תל אביב. במסגרת אירועים אלו מתקיימות הצגות במתחמים שונים ברחבי העיר, פסטיבלים והפנינג. כמו כן, המערך פעיל בקרב המרכזים הקהילתיים של העיר תל אביב, במסגרתו מתקיימות פעילויות, שעות סיפור, סדנאות יצירה והצגות חינם במתנ"סים שונים ברחבי העיר. מומלץ להתעדכן באתר לגבי קיומם של פעילויות חינמיות בתל אביב בשבת ובימי חול.

הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.