בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

אפליקציית שטראוס פלוס – קונים מוצרים של קבוצת שטראוס ומקבלים מתנות

1 min read

אפליקציית שטראוס פלוס מאפשרת לכם לקבל מתנות על קניית מוצרי קבוצת שטראוס בכל רשתות הסופר בארץ.

הורידו את האפליקציה 👈 https://bit.ly/39myxAt – הקישור מוביל להורדת האפליקציה בחנות האפליקציות של גוגל פליי או באפסטור למשתמשי אייפון, בהתאם למכשיר.

מתקינים את האפליקציה על המכשיר הנייד ומקבלים 50 נקודות במתנה. רוצים עוד 50 נקודות במתנה, הזינו בעת ההרשמה: שטראוס פלוס קוד הטבה: FR147178 (שימו לב שה-FR נדרש להיות באותיות גדולות), וזהו – יש לכם 100 נקודות במתנה עוד לפני שהזנתם קבלה אחת לאפליקציה.

אפליקציית שטראוס פלוס – למה להשקיע את הזמן?

את האמת, ההשקעה שלכם תסתכם בדקה אחת אחרי כל קניה, לוקחים את הקבלה ומצלמים אותה דרך האפליקציה, התוכנה תסרוק את הברקודים שבקבלה ותעניק לכם נקודות בעבור כל מוצר של קבוצת שטראוס שרכשתם. ומה אם קניתם דרך האון ליין, אותו דבר בדיוק, מדפיסים את הקבלה, מצלמים אותה לאפליקציה ומקבלים נקודות.

אפליקציית שטראוס פלוס – כמה נקודות מקבלים?

באופן גורף, תקבלו 100 נקודות עבור כל מוצר של קבוצת שטראוס: שטראוס, עלית, דליקטס, מילקי, דנונה, שוקולד פרה, טעם הטבע, קפה עלית, אחלה, פסק זמן, ספלנדיד, דל לקטוז, תפוצ'יפס, דוריטוס, קראנצ', קוואקר, אקטיביה, מקופלת, יד מרדכי, גמדים, בזוקה, אנרג'י, אקטימל, דנכול, סבבה, MUST, יטבתה, צ'יטוס, שוש.

בטוח שאתם רוכשים לפחות 10 מוצרים של אחד מהמותגים האלו בכל קנייה בסופר, והנה כבר הרווחתם 1,000 נקודות באפליקציה. רוצים להרוויח קצת יותר, באפליקציה תוכלו למצוא מוצרים מקודמים שמקבלים עבורם 200 נקודות ויותר.

אפליקציית שטראוס פלוס – מתנות

אחרי שצברתם נקודות תוכלו לקבל מגוון מתנות, החל מכוס קפה בקפה קפה תמורת 200 נקודות ועד למבגרה תמורת 20,000 נקודות. ובכלל באפליקציה תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות הכוללות: כרטיסים להצגות בבית ליסין, כרטיסים לסרט, ארוחות בוקר זוגיות, חבילות שי של עלית, כרטיסים לסרט ועוד ועוד ועוד.

אז קדימה, הורידו את האפליקציה 👈 https://bit.ly/39myxAt, הזינו שטראוס פלוס קוד הטבה ייחודי FR147178 ותתחילו להרוויח.