בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

איילת מטיילת – הצגת ילדים חינם בלובי בניין העירייה בראשון לציון

פרטים נוספים אודות האירוע


.


איילת מטיילת הצגה

איילת מטיילת הינה הצגת ילדים המבוססת על ספר הילדים המצליח של סופרת הילדים רינת הופר. במהלך הההצגה הממחיזה את הסיפור, איילת מטיילת ברחבי הגן ובכל פעם פוגשת בעל חיים אחר שמסתיר את עצמו לראשונה, ומיד לאחר מכן מתגלה בפני איילת ומבקש ממנה מקום על גופה ומתלווה אליה להמשך המסע. המסע מסתיים במקום הבטוח ביותר עבור איילת ועבור כל הילדים, ביתה החמים והמוגן, שם אמא של איילת פוגשת את איילת עם כלל החיות, ומזמינה את כולם לעוגיות ומיץ תפוחים.

YouTube video


ראשון לציון, לובי בניין העירייה - עוד קצת על המקום

עיריית ראשון לציון מקיימת מדי יום שלישי הצגות ומופעים חינם לילדים בלובי בניין העייריה, במסגרת סדרת אירועי שלישי משפחתי. המופעים הינם כאמור ללא תשלום ומתקיימים מדי יום שלישי בשעה 17:00 בלובי בניין העירייה, רחוב הכרמל 20. הכניסה חופשית, על בסיס מקום פנוי ואיננה מחייבת הרשמה מראש. עיריית ראשון לציון קוראת לכולם, תושבי העיר וגם כאלו שאינם, להגיע ולהנות מהמופעים הייחודיים הנערכים בלובי בניין העייריה, בסמוך למתחם היקב בראשון לציון.

לפרטים נוספים ושעות פתיחה היכנסו לעמוד המקום באתר - לובי בניין העירייה ראשון לציון


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם