בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

הרצאה חינם של מיכל דליות בנמל ת"א 15/1/2020 – במסגרת סדרת "מפגשים"

1 min read
הרצאה אישה

מיכל דליות מהתוכנית סופר נני, "כאשר דור ה-X ודור ה-Y פוגשים את דור המסכים" – ההרצאה תעסוק בכל הדילמות ההוריות הקשורות בחשיפה למסכים: טוב או רע? כמה? מתי? איך? הדרך להתמודד עם הרצון והצורך של הילדים לשבת עוד ועוד מול הטלוויזיה, הטאבלט והנייד, היא להיות ער למשמעות של הדברים ולהציב גבולות. המקום שבו יש לכם שליטה על ילדכם הוא הבית, לכן התחילו שם. כל שעליכם לעשות הוא להחליט על דרך הפעולה המתאימה לכם, לתווך אותה לילדים ולהיות נחושים ועקביים בביצועה לאורך זמן.

מתי?

15.01.2020, 20:30 – 21:30

עלות

חינם – על בסיס מקום פנוי – אין צורך בהרשמה מראש – מספר המקומות מוגבל

איפה?

סקיי ג'אמפ, מבנה 19 יריד המזרח
כ"ג יורדי הסירה 1, תל אביב – יפו

תל אביב אירועים חינם

תל אביב אירועים חינם הינו מוסד של אגף התרבות בעיריית תל אביב, העיר ללא הפסקה מפעילה מערך של אירועים חינמיים הפתוחים לכלל התושבים בארץ, לא רק לתושבי תל אביב. במסגרת אירועים אלו מתקיימות הצגות במתחמים שונים ברחבי העיר, פסטיבלים והפנינג. כמו כן, המערך פעיל בקרב המרכזים הקהילתיים של העיר תל אביב, במסגרתו מתקיימות פעילויות, שעות סיפור, סדנאות יצירה והצגות חינם במתנ"סים שונים ברחבי העיר. מומלץ להתעדכן באתר לגבי קיומם של פעילויות חינמיות בתל אביב בשבת ובימי חול.

הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.