בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

ג'ל לניקוי ידיים – אלכוג'ל – עשו זאת בעצמכם

1 min read
ג'ל לניקוי ידיים

ג'ל לניקוי ידיים הפך לאחרונה למוצר חובה בכל בית, ואם אפשר אפילו שיהיו כמה עשרות של בקבוקונים בבית, לכל מקרה שלא יהיה. המוצר הפך למוצר צריכה כל כך בסיסי שכמעט ולא ניתן להשיג אותו יותר ברשתות הפארם והשיווק, ואם ניתן להשיג אותו, אז מחירו המאיר במאות אחוזים.

ראשית נספר כי ההמלצה של כל המומחים בתחום היא לשטוף את הידיים במים וסבון, זהו הפתרון הטוב ביותר לניקוי וחיטוי הידיים. אך מה עושים אם אנחנו נמצאים מחוץ לבית ואין באפשרותנו לשטוף את הידיים 20 שניות עם מים וסבון? בשביל זה בדיוק נוצר ג'ל אלכוהול לחיטוי ידיים, או אלכוג'ל על שם המותג.

אז מה עושים בעת שבה לא ניתן לרכוש ג'ל לניקוי ידיים ועדיין צריכים לתת לנו את האפשרות לחטא את הידיים גם כשאין בנמצא ברז מים וסבון ידיים? פשוט מכינים ג'ל לניקוי ידיים בכוחות עצמנו עם מוצרים שנמצאים בכל בית.

  • עבור הכלי השתמשנו בבקבוק שמפו קטן שמחלקים בבתי מלון, שטפנו אותו טוב טוב משאריות הסבון שהיו בתוכו.
  • אלכוהול 70% שנותר לנו מלידת הילד, אותו בקבוק אלכוהול שרכשנו כדי לנקות את שאריות חבל הטבור של התינוק שרק נולד. תפקיד אלכוהול עבור ג'ל לניקוי ידיים הוא לחטא את הידיים, ונדרש אלכוהול של לפחות 66%.
  • ג'ל אלורווה שמצאנו בבית מהטיול לתאילנד אחרי שנשרפנו בשמש. תפקיד ג'ל אלוורה הוא להגן במעט על עור הידיים מחיטוי באלכוהול ולהעניק לג'ל ריח טוב.

לאחר שאספנו את המצרכים, שפכנו לתוך בקבוק השמפו ג'ל אלוורה, בגובה של קצת יותר מרבע הבקבוק. לאחר מכן ממלאים את הבקבוק בתמיסת האלכוהול, סוגרים היטב את הבקבוק ומערבבים. זהו, יש לכם ג'ל לחיטוי ידיים שייתן לכם את המענה מבלי לרוץ לרשתות הפארם ולרכוש ארגזים ומבלי להיות נתונים לחסדי רשתות השיווק והמחירים שהן קובעות עבורנו בהתאם לביקוש שרק הולך וגובר.