בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

תודה לאמא אדמה – מפגש מונטסורי קהילתי לכבוד ט"ו בשבט בראשון לציון

פרטים נוספים אודות האירוע


.


הפעם נחגוג יחד
את ט"ו בשבט
ונגיד תודה גדולה לאמא אדמה בדרכינו המונטסורית.

נסחט יחד תפוזים
נכין אדניות מקרטוני חלב (ניתן להביא קרטוני חלב מהבית)
ונשתול שתילים.
גם פינת תינוקות, פינת יוגה ופינת ספרים ומשחקי חשיבה יהיו.

*ניפגש ביום שבת ה 1/2 ב 10:30 בבוקר*
בגן בעברית
בראשון לציון


גן בעברית הוא פארק עירוני רחב-ידיים וגן נושא המבוסס על השפה העברית, שחודשה ופותחה באופן ניכר בראשון לציון על ידי אליעזר בן-יהודה וסגל המורים של בית ספר חביב. שטח הגן כ-68 דונם.

הפארק כולל מדשאות, מתקני שעשוע לילדים (רובם מקורים בסככה), מתקני כושר, מזרקות, סככות, שבילי אופניים, שבילי החלקה אתגריים ובריכה אקולוגית גדולה ובה צמחי מים, נימפאות ודגים. באזור המדשאות והשבילים נטועים עצי דקל. בחלק המזרחי של הפארק עצי אקליפטוס המספקים צל ואזור המיועד לפיקניקים. בגן מספר מבנים שנשארו מהמחנה הצבאי בהם מספר ביתנים וצריפים וכן מספר האנגרים וסככות ששולבו בעיצוב הגן.

לצד זה כולל הגן מתקנים מיוחדים המוקדשים לשפה העברית: מזרקות עם אותיות בעברית, סככות שעליהן פתחים בדמות שירים של משוררים עבריים ידועים דוגמת רחל המשוררת, נתן זך, יורם טהר-לב ועוד – והן יוצרות צל של השירים על המדרכה, "גבעת אלפון" – גבעה עם אותיות שעליהן אפשר לטפס ואז לרדת במגלשה, מתקן עם קוביות מסתובבות המאפשר ליצור צירופי מילים ומשפטים, לוח קלאס המורכב מאותיות ומאפשר לילדים להרכיב מילים, קיר קשקוש ובו לוח וגיר, מבוך שבו ההתקדמות נעשית באמצעות השלמת משפטים וניבים בעברית וכן שדרה עם צמחים לפי סדר האלפבית.

בצפון הגן מגרשי ספורט למשחקי כדור, אך אלו סגורים עד להעתקת קו מתח גבוה שעובר מעליהם. לצד הגן ישנה חניה לכלי רכב בתשלום.


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם