בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

פרח לב הזהב – מופע ילדים חינם בחולון

פרטים נוספים אודות האירוע


.


פרח לב הזהב הצגה

פרח לב הזהב הצגה המבוססת על סיפורו של הסופר הישראלי שלמה זלמן אריאל, שפורסם בשנת 1930. סיפור הילדים המקסים מספר את סיפורו של ילד קטן שאמו חולה ואין אף רופא שיודע כיצד לרפא אותה, עד שמגיע אל ביתם רופא זקן שמספר על פרח לב הזהב, פרח אדום עם לב זהב שאם אמו של הילד תריח את הפרח, היא תבריא מיד.

פרח לב הזהב נמצא אי שם בהרים הרחוקים ולשם הילד היוצא, במסעו פוגש הילד עורב וכבשה שתמורת האוכל שאותו לקח ואת הבגדים שלו מסייעים לו להתקדם במסעו אל עבר פרח לב הזהב. הילד שדואג לאימו החולה, נותן להם את הכל ומצליח להשיג את פרח לב הזהב, רעב ותשוש הילד מביא את הפרח לאימו והיא מבריאה.

YouTube video


לה פארק (פארק פרס) חולון - עוד קצת על המקום

פארק פרס חולון מעבר להיותו פארק רחב ידיים עם מתקנים לילדים ושבילי הליכה, הוא המרכז של העיר חולון ובו תוכלו למצוא מגוון אטרקציות: מתחם לה פארק, איצטדיון הכדורסל של העיר (היכל טוטו חולון), היכל הקרח חולון, מוזיאון הילדים וימית 2000. במקום מבחר מסעדות יוקרתיות ומזון מהיר, חנויות אופנה ונוחות ואגם בו תוכלו לשכור סירות פדלים לשיט משפחתי מהנה.

האירועים במתחם מתקיימים ברחבת האגם או בתוך מתחם המזון - בהתאם לתנאי מזג האוויר.

לפרטים בהרחבה על המקום ושעות פתיחה, לחצו על הקישור: פארק פרס, לה פארק חולון.


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם