בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

המטרייה של נדב השובב – הצגת ילדים חינם במתחם לה פארק חולון

פרטים נוספים אודות האירוע


.


המטריה של נדב השובב הצגה

הצגת ילדים נפלאה המספרת את סיפורו של נדב השובב, כשבחוץ יורד גשם נדב איננו מוכן לקחת מטריה, למרות שאמא מפצירה בו שוב ושוב לקחת איתו מטריה כדי לא להרטב ולא להיות חולה. הסיפור מתרחש בזמן שאמא מחפשת מעיל עבור נדב, בזמן זה נדב יוצא להרפתקהף במהלכה הוא מטפס על הר, חוצה נהר והמטריה היא זו שעוזרת לו להמשיך הלאה בדרכו עד שישוב הביתה. בסיומו של הסיפור מגלה נדב שתמיד כדאי להקשיב לאמא ואבא, שכן אותה המטריה שהוא לא רצה לשמוע עליה, היא זאת שעוזרת לו להגיע חזרה הביתה.

המטרייה של נדב השובב - הצגת ילדים חינם


לה פארק (פארק פרס) חולון - עוד קצת על המקום

פארק פרס חולון מעבר להיותו פארק רחב ידיים עם מתקנים לילדים ושבילי הליכה, הוא המרכז של העיר חולון ובו תוכלו למצוא מגוון אטרקציות: מתחם לה פארק, איצטדיון הכדורסל של העיר (היכל טוטו חולון), היכל הקרח חולון, מוזיאון הילדים וימית 2000. במקום מבחר מסעדות יוקרתיות ומזון מהיר, חנויות אופנה ונוחות ואגם בו תוכלו לשכור סירות פדלים לשיט משפחתי מהנה.

האירועים במתחם מתקיימים ברחבת האגם או בתוך מתחם המזון - בהתאם לתנאי מזג האוויר.

לפרטים בהרחבה על המקום ושעות פתיחה, לחצו על הקישור: פארק פרס, לה פארק חולון.


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם