בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

איילת מטיילת – הצגת ילדים חינם בנס ציונה

פרטים נוספים אודות האירוע


.


איילת מטיילת הצגה

איילת מטיילת הינה הצגת ילדים המבוססת על ספר הילדים המצליח של סופרת הילדים רינת הופר. במהלך הההצגה הממחיזה את הסיפור, איילת מטיילת ברחבי הגן ובכל פעם פוגשת בעל חיים אחר שמסתיר את עצמו לראשונה, ומיד לאחר מכן מתגלה בפני איילת ומבקש ממנה מקום על גופה ומתלווה אליה להמשך המסע. המסע מסתיים במקום הבטוח ביותר עבור איילת ועבור כל הילדים, ביתה החמים והמוגן, שם אמא של איילת פוגשת את איילת עם כלל החיות, ומזמינה את כולם לעוגיות ומיץ תפוחים.

YouTube video


עופר קניותר נס ציונה - עוד קצת על המקום

קניותר נס ציונה הינו אחד ממרכזי הקניות הוותיקים ביותר באיזור השפלה, הקניון בן השלוש קומות הינו ביתם של מיטב רשתות ההנעלה, ההלבשה והאופנה בארץ. המתחם הותיק פועל במרכזה של העיר נס ציונה ומהווה אבן שואבת לתושבי העיר המחפשים אחר מרכז קניות מקורה. החנייה במתחם הינה בחניון התת קרקעי של הקניון, כמו גם במגרש עפר גדול הפתוח ללא עלות לרווחת באי הקניון.

לפרטים נוספים וגם שעות פתיחה קניותר נס ציונה מקבוצת קניוני עופר לחצו על הקישור


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם