בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

תמי 4 – בר מים מבית שטראוס מים

1 min read
כותרת בר מים תמי 4

.


תמי 4 הינו דגם של בר מים שפותח ויוצר על ידי חברת תנ"ה (תעשיות נתיב הל"ה), חברה שהחלה את דרכה בייצור חלקי מתכת להרכבת רכיבים אלקטרוניים, החברה ביקשה להתפתח לתחומים נוספים ובשנת רכשה תנ"ה את חברת קור, שעסקה בייצור מכשירים לקירור משקאות.

תמי 4, או יותר נכון הגרסא המקודמת יותר בשם תמי 3 פותחה על ידי החברה ביחד עם מומחים מהטכניון בשנת 1978, כאשר החברה נדרשה לייצר מתקני מים ציבוריים ובכדי להתמודד עם טעם המים הבעייתי ביקשה לפתח סנן שגם יקרר את המים בצורה כזו שטעם המים יעודן. מומחי הטכניון שמחו לפתח ביחד עם החברה את המוצר החדיש, רק בתנאי אחד, שהמכשיר שיפותח ייקרא על שם בתו של אחד הפרופסורים… תמי.

תמי 4 הוא למעשה פיתוח ושכלול של שלושה (מן הסתם) דגמים מוקדמים יותר, ובשנת 1987 נרשם המוצר כפטנט בארצות הברית והשיווק שלו במדינת ישראל כמתקן לטיהור מים.

תמי 4 נרכשה על ידי חברת שטראוס בשנת 2009 תמורת 291 מיליון ש"ח, מתוך אסטרטגיה של החברה לכבוש את שוק ברי המים באמצעות מיזם H2Q שהקימה תחת המעטפת של חברת שטראוס מים. לחברה יש היום למעלה מחצי מיליון לקוחות בישראל והיא ספקית בר המים הגדולה בישראל.

תמי 4 מחיר מסלולים וחבילות

תמי 4, או למעשה שטראוס מים בונה על רווחים לא רק מברי המים שהיא מוכרת, אלא על שירות וחלפים שהיא מספקת, כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלה. וכך החברה מציעה מסלולים שונים שמגלמים בתוכם את עלות המכשיר, עלות שירות הכל כלול בהשתתפות עצמית נמוכה של עשרות שקלים ועלות של קבלת סנן אחת לחצי שנה ועלות קבלת מנורת UV אחת לשנה. תמי4 מציגה מחירים משתנים מעת לעת בהתאם לסוג המכשיר ולמספר השנים.

תמי4 – סוגי מכשירים

תמי4 פמילי Family – המכשיר הוותיק והאמין של החברה, מבוסס על מטהר המים MAZE, כמו כל ברי המים של החברה.

תמי 4 פרימו Primo – מבוסס על תמי 4 פמילי, בעל עיצוב חדשני. מבוסס על מטהר המים MAZE.

תמי 4 פרימו קונקט Primo Connect – זהה למכשיר תמי4 פרימו, אך בעל פונקציה קישוריות לאפליקציה מבוססת Bluetooth לקבלת חיווים ונתונים צריכת מים. מבוסס על מטהר המים MAZE.

תמי4 באבל פלוס Bubble PLUS – מבוסס על תמי 4 פמילי, בעל יכולת אספקת מים מוגזים (תמי 4 סודה) על בסיס מיכלי גז חד פעמיים. מבוסס על מטהר המים MAZE.


.