בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

קניותר נס ציונה – פעילויות חודש ינואר 2020

1 min read

.


בנג'ו והגיטרה מופע ילדים

בנג'ו והגיטרה מופע ילדים קסום בו בנג'ו מנגן ושר עם הילדים את מיטב הקלסיקות מכל הזמנים. המופע של בנג'ו הגיטרה מלווה בשירים וסיפורים מקשרים בין השירים, ומעשירים את החוויה ואת השירים אותם עומדים בנג'ו הילדים וגם אתם ההורים לשיר.

תאריכים בהם יערכו הופעות: 1/1/2020, 8/1/2020 ו-22/1/2020


עמי ותמי הצגה

עמי ותמי הצגת ילדים המספרת את סיפורם של עמי ותמי, זוג אחים שלאחר מות אימם התחתן אביהם עם אמא חורגת מרשעת שביקשה לגרשם מביתה. עמי ששומע על המזימה של האם החורגת מחליט לפזר אבנים כדי שהוא ואחותו יוכלו למצוא את הדרך חזרה הביתה, אך בפעם השלישית בה האם מבקשת לגרשם אל היער הוא מפזר פירורי לחם שפשוט נאכלים על ידי הציפורים שביער ועמי ותמי הולכים לאיבוד ביער, עד שהם מגיעים לבית עשוי ממתקים. מהר מאד הם מגלים שהבית הוא רק מלכודת של מכשפה מרשעת שבסך הכל רוצה לפטם אותם ולאכול אותם. אך אל דאגה, עמי ותמי מצליחים לסכל את המזימה גם של המכשפה המרשעת ובסופו של דבר חוזרים לביתם ואל אביהם האוהב.

ההצגה תתקיים ב-6/1/2020


צייר לי כבשה הצגה

צייר לי כבשה הצגה שנכתבה בהשראה ממופע הילדים המצליח הכבש השישה עשר: איך שיר נולד, אני אוהב שוקולד, ברקים ורעמים, גן סגור, האיש עם השערות, היי אני כבר לא תינוק, הילדה הכי יפה בגן, הכבש השישה עשר, הסיפור על האיש הירוק, השיר של אריאלה, יוסי יוסי, יש ילד שאבא שלו, כמו ים, כשאהיה גדול, כשנסענו העירה לבקר את דוד אפרים, לילה טוב, מי שמביט, ריבים קטנים, ריח של שוקולד.

צייר לי כבשה מספר את סיפורם של זוג חברים בשם אריאלה וגיורא שמבלים את כל זמנם הפנוי יחדיו. גיורא רוצה לספר לאריאלה שהוא אוהב אותה, אך מאין יעזור אומץ לעשות כן? בזכות החברים הטובים והשירים הנפלאים של יהונתן גפן מתוך הכבש השישה עשר.

ההצגה תתקיים ב-13/1/2020


אגדת חד קרן הצגה

אגדת חד קרן הצגה המספרת את סיפורה האגדי של היצור הפלאי שדומה לסוס אך יש לו קרן היוצאת ממצחו. חד הקרן הקסום ברח מרודפיו ומחפש את הדרך חזרה הביתה, האם ימצא אותה? בוודאי, תוך כדי שהוא פוגש בדרך חברים קסומים שעוזרים לו להתגבר על הגעגועים, הפחדים ולמצוא בחזרה את דרכו. אגדת חד קרן מלווה בשירים וקטעי מעבר ומיועדת לבנות בכל גיל, גם לכן האמהות כמובן.

ההצגה תתקיים ב-15/1/2020


כיפה אדומה הצגה

כיפה אדומה הינה אגדת עם מפורסמת הממחיזה בפני ילדים את הסכנה בשיחה עם זרים. כיפה אדומה היא ילדה חביבה היוצאת לבקר את סבתה החולה, סבתא של כיפה אדומה גרה ביער ובדרכה אליה פוגשת כיפה אדומה את הזאב הרשע ומספרת לו מדוע ולאן היא הולכת. הזאב מצדו מחליט לטרוף את סבתא ובהמשך את כיפה אדומה, למזלן של השתיים, הצייד הטוב יסייע להם ויבריח את הזאב.

אז סבתא סבתא מדוע יש לך פה גדול כל כך...

YouTube video

 

ההצגה תתקיים ב-20/1/2020


איתמר מתגבר על החורף הצגה

איתמר מתגבר על החורף הצגה אודות איתמר. איתמר הוא ילד נחמד מאד שאהוב על כולם, איתמר אוהב לשחק עם כל הילדים בגן ואיננו מתבייש מאיש, אבל כשמתחיל החורף איתמר קצת מפחד, בייחוד כשהוא לבד. לעזרתו של איתמר נחלצת הפיה הטוב שלוקחת את איתמר לעולם אחר, שם הוא מצליח להתמודד ולהתגבר על הפחדים שלו. איתמר מתגבר על החורף מסייעת לילדים בצורה מצחיקה ומרגשת לקבל כלים כדי להתמודד עם קשיים ופחדים אותם הם חווים במהלכם יומם.

ההצגה תתקיים ב-27/1/2020


מיץ פטל הצגה

מיץ פטל סיפור הילדים המיתולוגי שנכתב על ידי חיה שנהב ויצא לאור בשנת 1970. מיץ פטל הסיפור מספר אודות חיה מסתורית שגרה ביער, ואף חיה לא ידעה איזה חיה היא מיץ פטל. כך יצאו להם האריה והגירפה לגלות מיהו מיץ פטל, הגיעו אל ביתו ושאלו איזה חיה הוא מיץ פטל ולכן נגלה שאותו מיץ פטל הארנב הפך להיות החבר הטוב של הגירפה והאריה.

YouTube video

ביטויים נפוצים: מיץ פטל, הספר, דירה להשכיר, יצירה, הכינה נחמה

 

ההצגה תתקיים ב-29/1/2020


עופר קניותר נס ציונה - עוד קצת על המקום

קניותר נס ציונה הינו אחד ממרכזי הקניות הוותיקים ביותר באיזור השפלה, הקניון בן השלוש קומות הינו ביתם של מיטב רשתות ההנעלה, ההלבשה והאופנה בארץ. המתחם הותיק פועל במרכזה של העיר נס ציונה ומהווה אבן שואבת לתושבי העיר המחפשים אחר מרכז קניות מקורה. החנייה במתחם הינה בחניון התת קרקעי של הקניון, כמו גם במגרש עפר גדול הפתוח ללא עלות לרווחת באי הקניון.

לפרטים נוספים וגם שעות פתיחה קניותר נס ציונה מקבוצת קניוני עופר לחצו על הקישור


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם