בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

קניון עופר השרון נתניה – פעילויות חודש ינואר 2020

1 min read

.


רועי אוכל בריא הצגה

רועי אוכל בריא הצגת ילדים המעבירה לילדים בצורה מצחיקה את החשיבות שבאכילת אוכל בריא, ירקות ופירות, לעומת השטויות שהילדים רוצים לאכול. בצורה חוויתית מסביר רועי לילדים את הסכנות הטמונות באכילת אוכל לא בריא ואת העושר שהגוף מקבל בזכות הפירות, הירקות והאוכל הבריא וכיצד העושר הזה של הטבע גורם לגוף שלנו אושר אמיתי. רועי אוכל בריא הינה הצגה שונה המצליחה להעביר לילדים את המסר הכל כך חשוב אודות האוכל הבריאותי על גופנו.

ההצגה תתקיים ב-1/1/2020


בתיה עושה אמבטיה הצגה

בתיה עושה אמבטיה הצגה מספרת אודות ילדה בשם בתיה, שכל ערב בדיוק בשעה 19:00 עושה אמבטיה, אך יום אחד בתיה לא מגיעה אל האמבטיה ותושבי חדר האמבטיה מודאגים עד מאד, להיכן נעלמה בתיה? גברת מגבת, אדון סבון, מר ברז ויפית המראה מחליטים לצאת לפתור את התעלומה - איפה בתיה ומדוע היא לא הגיעה הערב לעשות אמבטיה?

בתיה עושה אמבטיה הינה הצגת ילדים ייחודית וחינוכית המסבירה לילדים את החשיבות שברחצה יומיומית, כיצד הרחצה שומרת עלינו ועל בריאותינו מחיידקים ומסייעת לנו להישאר בריאים.

ההצגה תתקיים ב-8/1/2020


קריוס ובקטוס הצגה

קריוס ובקטוס הצגת ילדים המוכרת והאהובה המספרת את סיפורו של הילד שלא אוהב לצחצח שיניים, הוא כל כך לא אוהב לצחצח שיניים שצמד החיידקים הרעים קריוס ובקטוס בונים בתוך השיניים שלו את הבתים שלהם וגורמים לעוד ועוד חורים בשיניו ועוד ועוד כאבים בגלל הממתקים שהילד כל כך אוהב לאכול ולא לצחצח שיניים.

קריוס ובקטוס מעבירה לילדים את החשיבות שבאכילה נכונה וצחצוח נכון של השיניים, כדי שלא נצטרך להגיע אל רופא השיניים לטיפול הכולל סתימות וכאבים מיותרים שהיו יכולים להימנע אם רק הילדים יקפידו לצחצח את השיניים מדי בוקר וערב, ואם אפשר גם בצהריים הרי זה משובח.

ההצגה תתקיים ב-15/1/2020


חגיגה בסלט הצגה

חגיגה בסלט הצגה אודות הבצל החביב בצלאל שמחליט לעזוב את הערוגה ולחפש לעצמו בית חדש, בית חדש עם שכנים שיאהבו אותו למרות הריח אותו הוא מדיף. בצלאל מגיע אל קערת סלט עמוסה בכל טוב, אך גם בקערת הסלט הוא איננו מוצא חן בעיני השכנים בגלל הריח המסריח שלו, בגלל הטעם החריף שלו ובגלל שהוא גורם לכולם פשוט לבכות כשהוא מתקרב. בצלאל זוכה ליחס מזלזל משאר הירקות עד לרגע שבו הוא מציל את חבריו מתולעת שהגיעה אל הסלט, ואז הוא הופך לגיבור הקערה בזכות התכונות הייחודיות שלו.

חגיגה בסלט הינה הצגה המעבירה שני מסרים חשובים לילדים, הראשון הוא החשיבות באכילת פירות וירקות, באמצעות הדגשה של התכונות הבריאותיות של כל ירק וירק בקערה. והמסר השני הוא קבלת האחר, שכן למרות שהבצל מסריח, לא טעים וגורם לכולם לבכות, הוא גם יכול להיות חבר שנחלץ לעזרתנו בעת צרה.

ההצגה תתקיים ב-22/1/2020


מסיזומבה מופע לילדים

מסיזומבה מופע לילדים המעביר בצורה כיפית ומהנה את ריקוד זומבה לילדים, בעזרת שירים מקפיצים, משחקים והפעלות שגורמות לילדים פשוט לזוז בקצב הסמבה. זומבה היא למעשה שיטת אימון גופני בסגנון אירובי הלוקחת מוטיבים ממגוון סגנונות ריקוד לטיניים, השיטה פותחה בקולומביה בשנות התשעים של המאה הקודמת והופכת את האימון הגופני למהנה הרבה יותר לקצב השירים הדרום אמריקאיים וריקודים. מסיזומבה מופע לילדים המנגיש את שיטת הזומבה לילדים.

ההצגה תתקיים ב-29/1/2020


קניון עופר השרון נתניה - עוד קצת על המקום

קניון עופר השרון מקיים את רוב האירועים במתחם המזון המהיר, בקומה מינוס 2. לפרטים נוספים אודות קניון השרון נתניה ושעות פתיחה, לחצו על הקישור.

קניון עופר השרון נתניה הינו הקניון המרכזי של העיר נתניה ולמעשה הקניון השלישי שנפתח אי פעם במדינת ישראל, אי שם בשנת 1989. בקניון תוכלו למצוא 17,000 מ"ר של שטחי מסחר וכמעט 700 מקומות חנייה. בקניון פועלות מיטב הרשתות בתחומי האופנה וההנעלה, כמו גם מותגים מקומיים וחנויות בוטיק. מעבר לכך תוכלו למצוא בקניון מתחם מזון מהיר בו גם מתקיימות מרבית הפעילויות החינמיות של קניון עופר נתניה השרון.

 


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם