בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

לה פארק חולון אירועים חודש פברואר 2020

1 min read
בלונים

.


ממלכת שטות

ממלכת שטות הצגה המספרת את סיפורו של מלך ממלכת שטות שבסך הכל רוצה להפתיע את המלכה שלו במסיבת הפתעה, לכבוד יום הולדתה. אבל רגע לפני המסיבה, המשרת הראשי של מלך ממלכת שטות עושה... שטות והכל פשוט משתנה ומתהפך. הצטרפו אל מלך שטות בניסיון שלו לעשות קצת סדר בממלכת שטות ולהפתיע את המלכה.

ההצגה תתקיים ב-1/2/2020


העץ של ציפי הצגה

העץ של ציפי הצגה על יצור מיוחד ושונה שגר בתוך עץ, ציפי מאד אוהבת את העץ שלה, וכשלעץ שלה יש יום הולדת, ציפי חושבת לעצמה מה ישמח את העץ שלה? מה אפשר לתת לו מתנה? העץ של ציפי הוא סיפור הודיה לעצים, כי בזמן שציפי מחפשת איזו מתנה לתת לעץ, היא מקבלת ממנו מתנה יקרה ומיוחדת מאד.

ההצגה תתקיים ב-5/2/2020


פרח לב הזהב הצגה

פרח לב הזהב הצגה המבוססת על סיפורו של הסופר הישראלי שלמה זלמן אריאל, שפורסם בשנת 1930. סיפור הילדים המקסים מספר את סיפורו של ילד קטן שאמו חולה ואין אף רופא שיודע כיצד לרפא אותה, עד שמגיע אל ביתם רופא זקן שמספר על פרח לב הזהב, פרח אדום עם לב זהב שאם אמו של הילד תריח את הפרח, היא תבריא מיד.

פרח לב הזהב נמצא אי שם בהרים הרחוקים ולשם הילד היוצא, במסעו פוגש הילד עורב וכבשה שתמורת האוכל שאותו לקח ואת הבגדים שלו מסייעים לו להתקדם במסעו אל עבר פרח לב הזהב. הילד שדואג לאימו החולה, נותן להם את הכל ומצליח להשיג את פרח לב הזהב, רעב ותשוש הילד מביא את הפרח לאימו והיא מבריאה.

YouTube video

ההצגה תתקיים ב-8/2/2020


סדנת יצירה לכבוד טו בשבט

סדנת יצירה חינם לילדים

סדנת יצירה חינם לילדים

ההצגה תתקיים ב-10/2/2020


יאיר הקוסם

מופע קסמים חינם

מופע קסמים

ההצגה תתקיים ב-15/2/2020


סדנת יצירה לכבוד יום המשפחה

סדנת יצירה חינם לילדים

סדנת יצירה חינם לילדים

ההצגה תתקיים ב-19/2/2020


אליסה בארץ הפלאות הצגה

אליסה בארץ הפלאות הצגה על פי הספר הקלאסי של לואיס קרול, אודות הילדה אליסה המגיעה לארץ הפלאות המלאה ביצורים קסומים ומלכה מרשעת אחת שלא אוהבת להפסיד. אליסה, ילדה חכמה וסקרנית, שחלומותיה בכל פעם לקוחים אותה לעולמות משונים והפוכים, ולארצות רחוקות. פעם אחת כשאליסה חלמה חלום משונה, היא הבחינה בארנב לבן שכל הזמן רץ ומתלונן שהוא מאחר, אליסה עוקבת אחריו אל תוך מערה ונופלת נפילה ארוכה, עד שהיא נוחתת בלב האדמה, שם מחכה לה דלת הקטנה מדי למידותיה, היא שותה שיקוי פלאים שמכווץ אותה לגודל המתאים בכדי לעבור בדלת אל ארץ הפלאות, אך השיקוי גורם לה לשנות את גודלה שוב ושוב, עד שאליסה פורצת בבכי כל כך גדול שהדמעות הופכות לנהר שסוחף את אליסה אל ארץ הפלאות.

אליסה בארץ הפלאות ממשיכה ופוגשת בחתול הסגול המשונה שתשובותיו רק מבלבלות אותה יותר, לאחר מכן היא פוגשת שני יצורים שמבלבלים אותה עם הצבעה על כיוונים הפוכים, זהויות מתחלפות ורעיונות סותרים וחוסר היגיון. משם ממשיכה אליסה אל הכובען המטורף בדיוק בזמן לשעת התה, שכן הזמן אצלו עצר מלכת וכל שעה היא שעת התה. לאחר מכן פוגשת אליסה את הזחל שמשתנה מזחל, לגולם ולאחר מכן לפרפר ומלמד אותה ששום דבר הוא לא כפי שהוא נראה.

אליסה בארץ הפלאות הצגה מסתיימת אצל מלכת הלבבות, שרוצה לצבוע את כל הפרחים באדום ואוהבת לערוף את ראשיהם של כל מי שלא עושה מה שהיא רוצה, אליסה משחקת נגד המלכה במשחק קריקט ומנצחת ולכן זוכה אף היא בעריפת ראש, אליסה בורחת ממלכת הלבבות וצבאה וניצלת כאשר היא מתעוררת מהחלום בארץ הפלאות.

ההצגה תתקיים ב-22/2/2020


הפיל שרצה להיות הכי הצגה

הפיל שרצה להיות הכי הצגה על פי ספר הילדים המצליח של פאול קור, שחיבר בין היתר את כספיון, הילד שאהב את הירח ועוד מגוון רבי מכר לילדים. הפיל שרצה להיות הכי הוא סיפור על פיל עצוב מכיוון שהצבע שלו הוא אפור ולכן הוא חשב שהוא משעמם, ואם יהיה צבעוני ומיוחד אז הוא יהיה מאושר. הפיל העצוב יצא למסע להגשים את חלומו ולהפוך להיות הכי, בעזרת ציפור צבעונית ויפה שפגש בדרך הוא אוסף את צבעי הקשת מהחיות השונות: את האדום מהחיפושית, את הירוק מהדשא ועוד מגוון צבעים שהפכו אותו לצבעוני ומאושר. אולם כשחזר הפיל הביתה חבריו צחקו עליו שהוא נראה כמו ליצן, בעזרת עזרתה של אמו הוא שטף מעליו את הצבעים והבין שהוא לא צריך לשנות את מי שהוא כדי להיות מאושר.

הפיל שרצה להיות הכי היא הצגה נפלאה המעבירה לילד מסר בנוגע לדימוי העצמי שלהם והזהות האישית שלהם, שכן מה שחשוב הוא ומה שמייחד אותם הוא מי שהם ולא על ידי כך שיידמו למישהו אחר.

ההצגה תתקיים ב-26/2/2020


לקוף יש בעיה הצגה

לקוף יש בעיה הצגה המבוססת על רב המכר של צמד היוצרים הבריטים ג'וליה דונלדסון הכותבת ואקסל שפלר המאייר, שיצרו ביחד עוד המון ספרים אהובים רבים, כמו טרמפ על מטאטא, טרופותי ועוד מגוון ספרים.

לקוף יש בעיה הצגה המספרת אודות קוף שאיבד את אמא שלו, בדרך הוא פוגש פרפר נחמד שרוצה לעזור לו למצוא את אמא שלו, הקופיף הקטן נותן לו סימנים, אך הפרפר מתבלבל ומציע לקוף מגוון חיות שיכולות להיות אמא שלו. האם בסוף הם יימצאו את האמא האמיתית של הקוף מבין כל החיות?

ההצגה תתקיים ב-29/2/2020


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם