בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

לה פארק חולון אירועים חודש ינואר 2020

1 min read

.


החיפושית שנולדה בלי נקודות הצגה

החיפושית שנולדה בלי נקודות הינו סיפור ילדים מצליח של סופרת הילדים. הסיפור מספר את סיפורה של החיפושית דורלי המתנהגת בצורה כל כך לא יפה לחברותיה עד שהיא מעוררת עליה את זעמה של הפיה טובה ננה שמחליטה לקחת את הנקודות של החיפושית. הילדים יעזור לדורלי לחפש ולהשיג בחזרה את הנקודות שלה רק אם תעשה מעשים טובים - החיפושית שאיבדה את נקודותיה.

YouTube video

ההצגה תתקיים ב-4/1/2020


אפצ'י הצטנן הצגה

הצגה המבוססת על ספרה של סופרת הילדים ליטל איידן. הסיפור טומן בחובו מוסר השכל אודות החשיבות בשיתוף פעולה וההבנה שאמהם לא כולנו שווים זה לזה, אבל כולנו בהחלט יכולים לעזור ולהיעזר זה בזה ובכך להנות זה מיתרונו של זה.

במהלך ההצגה החיות מביטות בפיל ומתרשמות מהחדק שמאפשר לפיל לעשות כל כך הרבה דברים, אך אבוי החדק גם יכול להיות צרה צרורה כאשר יש בו נזלת. הפתרון מגיע מכיוון לא צפוי ומוכיח של תמיד צריך להיות פיקח, לפעמים הפתרונות הטובים ביותר מגיעים דווקא ממקום אחר.

ההצגה תתקיים ב-8/1/2020


האריה שאהב תות הצגה

סיפורה הקלאסי של סופרת הילדים תרצה אתר, המספר על האריה שרצה תמיד את מה שאין לו - תות. לא הסכים לאכול שום דבר אחר חוץ מתות, למרות שמעולם לא טעם ממנו. עד שיום אחד הגיעו ילדים ליער שהיה ברשותם תות, אכל האריה מהתות ואז גילה... כי... איננו אוהב בכלל תות. מאותו היום והלאה למד האריה להסתפק במה שיש לו, ולא לחמוד את מה שיש לאחרים, שכן יתכן כי בכלל הוא לא יאהב את מה שיש שם.

YouTube video

ההצגה תתקיים ב-15/1/2020


המטריה של נדב השובב הצגה

הצגת ילדים נפלאה המספרת את סיפורו של נדב השובב, כשבחוץ יורד גשם נדב איננו מוכן לקחת מטריה, למרות שאמא מפצירה בו שוב ושוב לקחת איתו מטריה כדי לא להרטב ולא להיות חולה. הסיפור מתרחש בזמן שאמא מחפשת מעיל עבור נדב, בזמן זה נדב יוצא להרפתקהף במהלכה הוא מטפס על הר, חוצה נהר והמטריה היא זו שעוזרת לו להמשיך הלאה בדרכו עד שישוב הביתה. בסיומו של הסיפור מגלה נדב שתמיד כדאי להקשיב לאמא ואבא, שכן אותה המטריה שהוא לא רצה לשמוע עליה, היא זאת שעוזרת לו להגיע חזרה הביתה.

המטרייה של נדב השובב - הצגת ילדים חינם

ההצגה תתקיים ב-18/1/2020


שאול החתול - הצגה

שאול החתול אוהב לצעוד במגפיים לבנות שמתלכלכות שוב ושוב מחומרים שונים עליהם צועד שאול. האם שאול יהיה עצוב בגלל שהתלכלכלו לו המגפיים, לא ולא! הוא ממשיך לצעוד במגפיים שלו, שמח וטוב לב בחלקו ולומד כי אין מה להצטער כשקורה לנו משהו בחיים, אלא להמשיך לצעוד, לשיר ולהנות מהחיים, גם כשלפעמים קורים לנו דברים לא נעים.

מבוסס על ספר הילדים המצליח באותו השם של סופר הילדים אריק ליטוין, איורים ג'ימס דין. הספר הוכרז כרב מכר על ידי עיתון ניו יורק טיימס.

YouTube video

ההצגה תתקיים ב-22/1/2020


אירית הצבעית הצגה

אירית הצבעית הצגה הינו סיפורה של אירית הצובעת את ביתם של לקוחותיה למחייתה. כל הלקוחות אוהבים את הצבע הלבן, אבל אירית חושבת שזה משעמם נורא. בעזרת הגמד כחלולי, אירית מכניסה צבע, צחוק ושמחה ללב לקירות ולחייה של לקוחותיה.

ההצגה תתקיים ב-25/1/2020


כיפה אדומה הצגה

כיפה אדומה הינה אגדת עם מפורסמת הממחיזה בפני ילדים את הסכנה בשיחה עם זרים. כיפה אדומה היא ילדה חביבה היוצאת לבקר את סבתה החולה, סבתא של כיפה אדומה גרה ביער ובדרכה אליה פוגשת כיפה אדומה את הזאב הרשע ומספרת לו מדוע ולאן היא הולכת. הזאב מצדו מחליט לטרוף את סבתא ובהמשך את כיפה אדומה, למזלן של השתיים, הצייד הטוב יסייע להם ויבריח את הזאב.

אז סבתא סבתא מדוע יש לך פה גדול כל כך...

YouTube video

 

ההצגה תתקיים ב-29/1/2020


 

הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם