בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

לה פארק חולון אירועים חודש דצמבר 2019

1 min read

.


הזחל הרעב הצגה

הזחל הזללן הצגה המבוססת על ספר הילדים המצליח שחיבר ואייר אריק קרל ומספר אודות התהליך אותו עובר הזחל, לאחר מכן גולם ולבסוף פרפר יפיפה וצבעוני. הסיפור מסביר לילדים בצורה נעימה את גלגול החיים של הפרפר, מלמד אותם לספור בהתאם לאוכל אותו אוכל הזחל הרעב ואת החשיבות באכילת אוכל בריא בכדי להמשיך ולגדול.

ההצגה תתקיים ב-7/12/2019


הלביבה שהתגלגלה הצגה

הלביבה שהתגלגלה הצגה אודות לביבה חמה ומתוקה שהכינה אמא לכבוד חג החנוכה, אך הלביבה השובבה התגלגלה לה לטיול ונעלמה מהמטבח. הלביבה שהתגלגלה הצגה הלוקחת הילדים למסע אחר הלביבה השובבה וחזרתה למטבח כדי שיהיה אפשר לחגוג את חג החנוכה.

ההצגה תתקיים ב-14/12/2019


נופיקי כוכבת הילדים מופע

נופיקי כוכבת הילדים מופע אודות הילדה הקסומה שנמצאת בעמק קסום, שם היא פוגשת את עץ הפתעות הקטן, היא מתמידה להשקות אותו, לשמח ולהצחיק אותו יחד עם חברים נוספים מהטבע. בזכות ההתמדה והסבלנות יש הפתעה גדולה ומרגשת. המופע משלב סיטואציות מחיי היום יום של הורים וילדים המוצגים בדרך הומוריסטית. המופע מעניק לילדים מסרים על סבלנות, עזרה לזולת, סדר וניקיון, כיבוד הורים וחברות – כל זה באופן סמוי במהלך ההופעה, כדי להעניק לילדים ערך מוסף בצורה מהנה.

ההצגה תתקיים ב-18/12/2019


הסופגנייה שהתגלגלה הצגה

הסופגנייה שהתגלגלה הצגה המספרת את סיפורם של אור וסבא חנוכה שמטגנים לכבוד חג החנוכה סופגנייה חמה וטעימה בשיתוף הקהל, הם מניחים את הסופגנייה להתקרר על אדן החלון, אך לאותה סופגנייה טעימה יש תוכניות אחרות והיא מתגלגלת לה מחוץ למטבח לטיול בשכונה. האם הילדים יעזרו לאור ולסבא חנוכה למצוא את הסופגניה ולאכול אותה לכבוד חג החנוכה?

ההצגה תתקיים ב-21/12/2019


גברת קרש ואדון מערוך הצגה

גברת קרש ואדון מערוך הצגה המבוססת על סיפורה הקלאסי של דתיה בן דור לקראת חג החנוכה, הסיפור הוצג לראשונה בתוכנית פרפר נחמד אודות גברת קדש ומר מערוך שיצאו לטיול, לגברת קרש אין עבודה במטבח היום (היום מטגנים במטבח לביבות) וכל כך מתחשק לה לטבול בכנרת, רוצים להצטרף?

ההצגה תתקיים ב-23/12/2019


סיפושיר – מסיבת חנוכה

פתאום פרצה מריבה סמלי חג החנוכה התחילו להתווכח מי חשוב יותר ולמי יש תפקיד גדול יותר. ככה בלילה שלפני חג חנוכה פרצה מהומה בתוך הקופסא! מחכים לכם .. בואו תגלו יחד איתנו איך הבעיה נפתרה .. וכמה כיף שיש את חג החנוכה!

ההצגה תתקיים ב-25/12/2019


רחוב החנוכה הצגה

רחוב החנוכה הצגה אודות המסיבה השנתית אותה עורכים דיירי הבניין ברחוב חנוכה מספר 1 לכבוד חג החנוכה, אך השנה שמעון מהוועד מחליט לבטל את המסיבה מכיוון שאין איש מהדיירים עוזר ומשתף פעולה עם ההכנות למסיבה. כל הדיירים דואגים שהשנה לא תהיה מסיבה לכבוד החנוכה. הצגה מצחיקה ומשעשעת עם מגוון דמויות המזוהות עם חג החנוכה, שכולן ביחד מתגייסות כדי לקיים את המסיבה השנתית לכבוד חג חנוכה.

ההצגה תתקיים ב-28/12/2019


על הניסים והנפלאות שקרו לנרות הצגה

הצגה נפלאה לחנוכה! נרות החנוכה היו מאד עצובים,הם לא רצו להיות לבנים… כל הילדודס מגיעים לעזור לנרות להיות צבעוניים ולשמוח בחג?

ההצגה תתקיים ב-29/12/2019


הסרת אחריות

הנתונים המובאים באתר נלקחו מתוך אתרי האינטרנט של מפעילי האירועים השונים. אירועים אלו עלולים להתבטל עקב שיקולים של מפעילי האירוע ואין להסתמך על הכתוב באתר בזול באופן בלעדי.

עדכון פרטים

בעלי האתר או מפעילי האירוע? רוצים לעדכן אותנו בפרטים נוספים או שגויים? צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר של האתר ונשמח לעמוד לרשותכם