בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

כרטיסי טיסה זולים

1 min read
טרמינל שדה תעופה

כרטיסי טיסה זולים הוא ביטוי שכנראה אתם, שיודעים הכל על הזמנת טיסות בזול לחו"ל, לא חשבתם שלעולם תצטרכו לקרוא אודותיו באינטרנט. אבל, ויש אבל גדול חברות התעופה מצליחות לשטות גם בטובי המומחים ולהציג מחירים שונים למספר אנשים עבור אותה הטיסה, כאשר ההבדל היחידי ביניהם הוא המיקום ממנו הם פונים לאתר האינטרנט של החברה. בעזרת מניפולציה קטנה, תוכלו גם אתם להשיג את המחיר הזול ביותר עבור הטיסה. מדובר על עצה קטנה וחשובה שאתם חייבים להכיר, והיא תאפשר לכם לחסוך מאות שקלים בהזמנת הטיסה הבאה שלכם לחו"ל.

כרטיסי טיסה זולים הם הביטוי השגור ביותר בקרב ישראלים בעונות התיירות, ובעצם עכשיו שהטיסות כל כך זולות כל עונה היא עונה תיירותית עבור הישראליים, בין אם מדובר על חופשת קיץ ביוון ובין אם מדובר על קפיצה קטנה אל שוק חג המולד בוינה. מעבר למחירים הזולים ליעדים הקיימים, הסכמים אותם חותמת ישראל עם חברות תעופה חדשות ופתיחת שדה התעופה רמון מאפשרים לישראלים לא רק לשלם פחות אלא גם להיחשף ליעדים חדשים אותם לא הכירו או שההגעה אליהם הייתה יקרה מאד.

כרטיסי טיסה זולים הם לא נחלתם של כל היעדים, עדיין ישנם יעדים שכרטיסי הטיסה אליהם עולים אלפי שקלים ונדרש לבצע השוואת מחירים בכדי למצוא את המחיר הזול ביותר. העצה אותה ניתן יכולה בהחלט להוזיל את עלות כרטיס הטיסה, אך ייתכנו בהחלט מצבים כי השיטה לא תעבוד בגלל ביקוש הולך וגובר, עליית התשומות של חברת התעופה וכן הלאה, אך בהחלט מוצע לנסותה.

כרטיסי טיסה זולים מוצגים לנו בהתאם למיקום שבו אנו נמצאים, מכיוון שבאמצעות נתון זה חברות התעופה יכולות לדעת בדיוק את הרגלי הצריכה של הגולש, כך לדוגמא חברת תעופה בין לאומית יודעת שגולש מישראל יחפש טיסות בזמן החופש הגדול באוגוסט ואילו הגולש האוסטרלי לא יחפש את טיסות אלו ותאריך זה יהיה מבוקש פחות על ידו. סיבה נוספת לחשיבות המיקום של הגולש היא האטרקטיביות של הטיסה, חברת התעופה תעדיף להציע לכם את המחיר הזול לטיסה הלוך מתוך מחשבה שאתם תשלמו את המחיר היקר יותר בטיסה חזור, שכן בדרך כלל תבחרו לחזור עם אותה חברה איתה נסעתם, כשל פסיכולוגי כזה… איך הם עושים את זה, על ידי קריאת המיקום של המחשב או הטלפון הנייד שלנו באמצעות כתובת ה-IP של המכשיר איתו גלשנו אל האתר שלהם.

כרטיסי טיסה זולים משיגים על ידי שינוי כתובת ה-IP של המחשב ולא, לא צריך להיות גאון מחשבים או לקנות כתובת IP ייעודית מספק אינטרנט בחו"ל. הפתרון הוא פשוט הרבה יותר, מתחברים לאתר האינטרנט של חברת התעופה דרך אתר פרוקסי. אתר PROXY למעשה משקף את הגלישה שלכם ממיקום השרת, כך שאם בחרתם אתר פרוקסי הנמצא באנגליה, תוכלו להתחבר לאתר של איזי ג'ט כאילו אתם עושים זה מהממלכה. חשוב לזכור לא להזין פרטי כרטיס אשראי ואת שם המשתמש והסיסמא שלכם כשאתם גולשים דרך אתר פרוקסי, הוא אוגר את כל המידע שלכם ועוטף אותו מחדש עם כתובת ה-IP שלו.