בזול.נט

כל מה שחשוב לדעת כדי להעביר את החיים בזול

טיסות זולות לחול

1 min read
טרמינל שדה תעופה

טיסות זולות לחול הן ללא ספק משאת נפשו של כל מי שמעוניין לצאת לחופשה בחו"ל או אפילו עבור נסיעה עסקית, בייחוד כאשר כתבות הצרכנות בטלוויזיה וברשת האינטרנט מספרות שוב ושוב על אלו שהצליחו למצוא טיסה לארצות הברית בערב ראש השנה במחיר מצחיק של 9.9$, והשכן שמספר שבדיוק הוא ואישתו מצאו טיסה הלוך חזור לאמסטרדם ב-20 יורו לאדם. אבל איך תמיד כשאתם מחפשים טיסה, היעד הזול ביותר הוא טיסה לעמאן דרך ציריך ב-200 דולר… אז יצאנו לבדוק איך מוצאים כרטיסי טיסה זולים ליעדים אטרקטיביים.

טיסות זולות לחול? הכירו את האותיות הקטנות

טיסות זולות לחול שהגיעו אלינו במסגרת רפורמת שמיים פתוחים, הביאו איתם גם אינספור התניות ואותיות קטנות. לכן, חשוב להכיר את האותיות הקטנות המסתתרות מאחורי המחיר האטרקיבי שיוצג לכם:

כבודה – או בעצם מה המזוודות שמותר לכם להעלות לטיסה, אל תצאו מנקודת הנחה שחברות לואו קוסט מאפשרות לכם לקחת טרולי לטיסה ללא עלות ומן הצד השני, אל תחשבו שחברות התעופה הגדולות מאפשרות שליחת מזוודה לבטן המטוס, בדקו את סעיף הכבודה לפני סגירת הטיסה כדי להשוות בצורה מדויקת את מחירי הטיסות. לדוגמא – עבור טרולי שעולה איתכם למטוס בריאן אייר תצטרכו להוסיף כסף.

איפה נוחתים? במרבית הערים הגדולות בעולם פועלים מספר שדות תעופה המשרתים את העיר, הדוגמא המוכרת לכולם היא לונדון, שם קיים שדה התעופה היתרו, הקרוב יותר אל לונדון והתחבורה ממנו ואליו נגישה יותר ואילו חברת איזי ג'ט מבצעת שימוש בנמל התעופה לוטון המרוחק יותר. בדוק את שדה התעופה בו תנחתו, כדי להוסיף את הפרש העלויות עבור ההעברות משדות התעופה השונים אל הערים – השווה תפוחים לתפוחים.

טיסות זולות לחול – איפה מחפשים?

אפליקציות ואתרי אינטרנט

טיסות זולות לחול בדרך כלל החיפוש אחריהן מתחיל באתרי האינטרנט והאפליקציות השונות להשוואת מחירים, אנחנו אוהבים לעבוד עם שתי אפליקציות מוכרות וגדולות, למרות שברובם המכריע של המקרים, התוצאות תהיינה זהות: KAYAK ו-momondo. היתרון הגדול בעבודה עם האפליקציות האלו (שכמובן קיימת עבורם גרסת אתר אינטרנט), היא היכולת לבצע סינונים מתקדמים, כמו: מספר עצירות בדרך או טיסה ישירה, שעות המראה ונחיתה ובחירת יעד בהתאם לתקציב אותו אנחנו רוצים לבזבז עבור הטיסה.

קבוצות סודיות למציאת טיסות זולות לחול

טיסות זולות לחול הפכו למגפה של ממש והובילו להקמתן של קבוצות "סודיות" המציעות לחברי הקבוצה מחירים נמוכים עבור טיסות לחו"ל. מדוע הגרשיים על הסודיות? מכיוון שהקבוצות האלו הפכו לעסק של ממש, מעיין סוכני נסיעות של העידן החדש, מנהלי הקבוצות נמצאים בקשר עם חברות התעופה ומתאמים מולם מחירים – חשוב לציין שהמחירים אטרקטיביים, אך קחו בחשבון שמדובר על סוכן נסיעות שמציע לכם את הטיסה ולכן יש להשוות את המחיר המוצע באתר אחד נוסף לפחות. תוכלו למצוא את הקבוצות בפייסבוק ובאפליקציית הטלגרם (אתם זוכרים שגם לנו יש ערוץ טלגרם, נכון? זה הזמן להצטרף!) ולקבל הצעות לרכישת טיסות זולות לחול.

סוכני נסיעות

טיסות זולות לחול וסוכני נסיעות נשמע כמו משהו שלא הולך ביחד, נכון? אז זהו שלעיתים זה הולך מצוין ביחד. אם אתם מתכננים טיסה במועד רחוק, אנחנו ממליצים לבצע מחקר מקדים באתרי השוואת המחירים ומיד לאחר מכן להיפגש עם סוכן נסיעות. במרבית המקרים תקבלו את אותו המחיר, אך הפעם לא אתם תתמודדו מול אתר האינטרנט של חברת התעופה, אלא סוכן הנסיעות שיידע לשקף לכם בצורה הטובה ביותר את התנאים והאותיות הקטנות המסתתרות מאחורי המחיר.

מבצעי מכירות של חברות תעופה

טיסות זולות לחול שהחברים והקרובים שלכם סגרו במרבית המקרים נקנו במסגרת מבצעי מכירות של חברות התעופה, 20% הנחה על כל הטיסות במסגרת מבצעי בלאק פריידי, 13% הנחה במסגרת חגיגות 13 שנה להקמת החברה וכן הלאה. אבל איך שומעים על כל המבצעים האלו? פשוט עוקבים אחרי דפים בפייסבוק (חפשו ציידת הדילים בפייסבוק – נפלאה), חשבונות בטוויטר וקבוצות שונות העוסקות בדיוק בנושאים האלו – צייד דילים לחול.

טיסות זולות לחול – לוקחים דברים בפרופורציות

טיסות זולות לחול הן תוצר של המון עבודה, בין אם שלכם ובין אם של צייד הדילים המשתף איתכם את המידע, וככל שתשקיעו יותר מאמץ (כמו לשבת על המחשב בשעה 4:00 כדי להיות ראשונים במכירת סוף השנה של אייר זימבבואה) כך תשיגו את המחיר הטוב ביותר. כמו כן, חשוב לזכור שהמון סיפורים שאתם שומעים הם לא בדיוק האמת לאמיתה, לא כל אחד מצליח לתפוס טיסה ישירה לניו יורק ב-100 דולר, והדודה שילמה אולי 50 יורו על טיסה לרומא, אבל המחיר לא כלל מיסי נמל, מזוודה והזכות לנשום במטוס. כך שצריך לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות, לחפש את המחיר הטוב ביותר באותו הזמן בו אתם מחפשים, לשכוח ממנו ברגע שסגרתם את הטיסה ופשוט להנות מהחופשה שלכם בחו"ל.